Spurtmorron


Soooooolskeeen! :)
 
Så härligt väder det varit nu på sistone, imorse joggade jag och Harry på vår promenadrunda, iaf halva vägen! ;P hehe. Idag ska jag plugga inför en muntlig examen i reception och konferensservice, som är kl 11:30.. Bläääka, vill bara att det ska vara överstökat ;o men men, snart är allt över vad det gäller skola! :))) bara denna vecka kvar! 
 
På fredag blir det skojj! Jag och Jessica ska brumma ner till Härnta och köpa ett bar utemöbler åt mig samt en klotgrill :) sen lördag kväll ska vi slå våra kloka huvuden ihop och (försöka) grilla ;)) och dricka vin :) å de ska bli stoooor sooool hela kvällen!! Sen är det nog inte helt omöjligt att en å annan skräckfilm sätts igång också ;P hehe
 
Näää, nu ska jag dricka mitt te och fortsätta plugga :)
 
 

Kommentera här: